ESIMERKKI RÄÄTÄLÖIDYSTÄ MYYNTISIVUSTA

Näin Koulutuskone toimii

Suomen monipuolisimmat koulutusten myyntisivut

Koulutuskone tarjoaa yrittäjille ja kouluttajille mahdollisuuden luoda täysin yksilölliset myyntisivut, jotka on suunniteltu maksimoimaan tuotteiden ja palveluiden myynti.

Perinteisten tuotekuvausten sijaan voit rakentaa kokonaisvaltaisen tarinan, joka herättää asiakkaan mielenkiinnon ja vakuuttaa hänet tuotteen arvosta.

Räätälöidyllä myyntisivulla voit hyödyntää monipuolisia elementtejä:

  • Videot (esittelyvideot, kouluttajan tervehdys, asiakaskokemukset)
  • Kuvakarusellit ja ammattimaiset kuvagalleriat
  • Selkeät ikonit kuvaamaan kurssin ominaisuuksia
  • Suorat verkkokaupan maksupainikkeet
  • Helppokäyttöiset tilauslomakkeet
  • Informatiiviset kurssi-infolaatikot
  • Yksityiskohtaiset sisällysluettelot
  • Kurssin ennakkovaatimukset
  • Opiskelutavan tarkat kuvaukset
  • Rohkaisevat tyytyväisyystakuut
  • Kouluttajan ammattitaitoa esittelevät biografiat
  • Asiakasreferenssit ja -suositukset
  • Usein kysytyt kysymykset (FAQ)

Kurssi-info (ikonlistaukset)

  • Suomenkielinen verkkokurssi
  • Sopii aloittelijoille ja kokeneille
  • Itsenäisesti opiskeltava
  • 11 oppituntia, kesto 60 min (näyte)
  • Sisältää 44-sivuisen kirjan (näyte)
  • Kurssitodistus suorituksen jälkeen
  • Ikuinen käyttöoikeus
  • Helppo, kotimainen kurssialusta
  • Sisällöt käytössä heti oston jälkeen
  • Sähköpostituki valmentajalta
  • 100% turvalliset maksutavat
  • Laskutus ja osamaksut
  • 14 päivän rahat takaisin -takuu

Kuvat ja kuvakarusellit

Kurssin sisällysluettelo

  • 3 hintaluokkaa: Edulliset (19-97€), keskihintaiset (197-997€) ja premium (1500-10000€+)
  • Miten valita itsellesi sopivin liiketoimintamalli
  • Työmäärän ja tuottopotentiaalin vertailu eri malleissa
  • Milloin mikäkin hinnoittelustrategia toimii parhaiten
  • 5 toimivaa premium-liiketoimintamallia käytännön esimerkkeinä
  • Miten rakentaa 7500€ transformaatio-ohjelma alusta loppuun
  • VIP-mastermind ja white-glove implementaatio -mallit
  • Premium-asiakkaiden hankinnan salaisuudet
  • Kausiluonteisen myynnin optimointi maksimaalista tuottoa varten
  • “Cohort”-mallin hyödyntäminen asiakassitoutumisen parantamiseksi
  • Modulaarisen tuoteportfolion rakentaminen cross-sellingiä varten
  • Käytännön esimerkki: 30 000€ liikevaihtoa 8 viikon kurssilla
  • Milloin edullinen hinnoittelu on strategisesti järkevää
  • Asiakashankintakanavana toimivat kurssit
  • Jäsenyysmalliin johtavat edulliset kurssit
  • Suuren volyymin automatisoidut kurssit
  • Asiakaspolun rakentaminen ilmaisesta 15 000€ VIP-tasolle
  • Upselling ja cross-selling optimointi
  • Asiakaselinkaaren arvon (LTV) maksimoiminen
  • Konkreettinen esimerkki digitaalisen markkinoinnin Value Ladderista
  • Miksi arvoperusteinen hinnoittelu voittaa aina kustannusperusteisen
  • Miten laskea kurssisi todellinen arvo asiakkaalle
  • ROI-lupausten rakentaminen ja kommunikointi
  • Psykologinen hinnoittelu ja ankkurointitekniikat

Ennakkovaatimukset

  • Internet-yhteys videosisällön katseluun
  • Tietokone, tabletti tai älypuhelin materiaalien tarkasteluun
  • Sähköpostiosoite kurssimateriaalien vastaanottamiseen
  • Excel tai Google Sheets bonuslaskureiden käyttöön
  • Ei aiempaa kokemusta verkkokursseista vaadittu – aloittelijaystävällinen lähestymistapa
  • Perustiedot liiketoiminnasta hyödyksi mutta ei välttämätöntä
  • Halukkuus soveltaa opittua käytäntöön – kurssi vaatii aktiivista osallistumista
  • 2-3 viikkoa kurssin suorittamiseen (1-2h/viikko)
  • Lisäksi implementointiaika riippuu valitusta strategiasta
  • Ei vaadi täysipäiväistä keskittymistä – voit edetä oman aikataulusi mukaan
  • Voit olla missä tahansa vaiheessa – suunnittelusta jo toimivaan kurssitoimintaan
  • Ei minimibudjettia markkinointiin vaadittu – strategiat skaalautuvat budjetin mukaan
  • Valmius investoida omaan osaamisen kehittämiseen
  • Valmius kyseenalaistaa nykyiset hinnoittelukäytännöt
  • Usko oman osaamisen arvoon ja halukkuus hinnoitella sen mukaisesti
  • Sitoutuminen pitkäjänteiseen liiketoiminnan kehittämiseen

Verkkokurssin osto- ja rekisteröitymisprosessi räätälöidyltä myyntisivulta

  1. Valitse haluamasi Oppipaikan ja/tai Yhteisön verkkokurssi Kauppapaikasta
  • Voit valita yhden tai useamman kurssin
  • Valitse samalla, haluatko kurssin Oppipaikkaan vai Yhteisöön
  • Kurssit näkyvät selkeästi eri alustojen mukaan kategorisoituina
  1. Täytä asiakastiedot kassalla tai täytä laskutuslomake
  • Syötä perustietosi: nimi, osoite, sähköpostiosoite
  • Sähköpostiosoitteesta tulee automaattisesti alustan käyttäjätunnus
  • Ei erillistä rekisteröitymislomaketta
  • Mikäli täytät laskutuslomakkeen, sinulle toimitetaan lasku ja ohjeet kurssille rekisteröitymiseen
  1. Suorita maksu
  • Valitse maksutapa (kaikki kotimaiset tai ulkomaiset maksutavat käytössä valintasi mukaan)
  • Maksu käynnistää automaattisen käyttöoikeuden aktivoinnin
  • Saat välittömästi maksuvahvistuksen
  1. Kirjaudut automaattisesti alustalle
  • Järjestelmä luo käyttäjätilin automaattisesti
  • Sinut ohjataan suoraan kurssialustalle
  • Näet heti kurssin materiaalit ja aloitusohjeet
  1. Saat sähköpostiisi linkin salasanan asettamiseen
  • Sähköposti saapuu muutaman minuutin kuluessa
  • Linkki salasanan määrittämiseen

Kurssin opiskelu

Kurssin opiskelu onnistuu älypuhelimilla, tableteilla ja tietokoneilla 24/7, ilman ohjelmistoasennuksia.

Kurssi sisältää:

  • Video- ja artikkelimuotoisia oppitunteja
  • E-kirjan: Näin rakennat laadukkaan brändin yrityksellesi (44 sivua)
  • Laadukkaan brändin tarkistuslista

Kenelle verkkokurssi on tarkoitettu?

  • Aloitteleville yrittäjille, jotka rakentavat ensimmäistä brändiään
  • Vakiintuneille yrityksille, jotka haluavat päivittää brändinsä
  • Kaikille, jotka haluavat ymmärtää brändäyksen käytännön toteutusta

Mikä tekee tästä verkkokurssista erityisen?

Käytännönläheisyys – Ei markkinointijargonia, vaan selkeitä ohjeita ja konkreettisia esimerkkejä

Kokonaisvaltaisuus – Kirja kattaa koko brändin rakentamisen matkan suunnittelusta ylläpitoon

Kustannustehokkuus – Opit tekemään paljon itse ja tunnistamaan, milloin kannattaa käyttää ammattilaista

Pohdintakysymykset – Jokaisen luvun lopussa kysymykset, jotka auttavat soveltamaan oppeja omaan tilanteeseesi

Tämä kurssi tarjoaa sinulle eväät rakentaa brändistäsi vahvan kilpailuedun, joka erottaa sinut muista ja puhuttelee juuri oikeita asiakkaita. Brändäys ei ole rakettitiedettä, mutta se vaatii johdonmukaisuutta, kärsivällisyyttä ja strategista ajattelua.

100% tyytäisyystakuu

Jos et ole tyytyväinen kurssiin 14 päivän kuluessa ostosta, saat rahasi takaisin – ilman selittelyjä.

Ilmoita asiakaspalveluun ja saat rahasi takaisin.

Valmentaja

Tervetuloa! Olen Ilpo Tuononen, ja auttanut vuodesta 2014 lähtien yli 100 suomalaista yritystä ja yhteisöä rakentamaan kannattavaa ja kasvavaa liiketoimintaa verkkoon.

Osta kotimaisesta verkkokaupasta ja aloita opiskelu heti.

34,90

Lisää koriin

Täytä tarvittavat tiedot – toimitamme laskun ja ohjeet 2 arkipäivässä.

  • Kotimaiset maksutavat
  • 14 päivän rahat takaisin -takuu
  • Kotimainen kurssialusta
  • Sisällöt käytössä heti oston jälkeen
  • Ikuinen käyttöoikeus
  • Toimii kaikilla laitteilla